Pages

Saturday, 21 November 2009

The annoying ex-classmate :P


Yeah as the title says...this post is going to be about one of my ex-high school classmates and yah those who are expecting some philosophical post am sorry to disappoint you :P

Well yesterday was one of the tiring days for me..I was dead tired when I connected to the ISP just to check for mail on my yahoo account (around 9:30)...and that's when I realized...I was visible to my chat friends.....and yeah this irritating guy pinged me and that was the beginning of an interesting chat :P:D

Small (and the most interesting) part is here....

V:heyy... do u remember we joined schoolon the same day
same yr
same class

me:
Reeelyyyy?? oh!

V: yuppzzzz and btw
we both r Geminionly 2 in our class

me
: reely????
How come you remember/know so much??btw I also remember one thing that we used to fight like hell :Pand I hated you like hell... :P

V: BUT I liked you a lot I like you even now..and that's why I remember so much. Yahh I loved fighting with you well in fact that's the only time when you talked to me haha. Oh so you don't hate me now?
me: lolzzzzzzzzzzzzzzzzzztu sudhrega nahi (u 're not gonna change)tym pass karna hei toh kisi bhi ladki se flirt karo lolzzzzzz (for passing time you'll flirt with any girl hahah) yeah I hate (Upper case "HATE") you even now :P
V:Don't make a joke of my feelings gurl... :(

me:Hahaha Okay Okay...Dun get emotional now :P
So why didn't you tell me all this when we were at school?
Is it because we weren't friends?
V: Well I reely wanted to tell you that you looked really good in your school uniforn..I mean short skirts...I think your's was the shortest in the whole school...
me:Well Thanks....mine wasn't the shortest btw :P
BTW i saw u some day here V: Where?

me: septmbr
nt sure
tho near P.Plaza

V: Yahh...I'd gone there...btw am coming there on 27th of this month...would you like to come on a date?

me: Whattt?? a date? and that too with you?? GODdddd!!
V: Attitude!!
me: well yeah ..whatever you take it as...am not coming niway.
V: heyy please don't say no...just want to spend some time with you. me: Okieee then come to my home...we can talk... :P V: what the hell..is your home some place where we can date? :-o me: you said you wanted to spend sometime ahem btw you ddn't tell me the reason...why you couldn't speak out to me at school abt ur feelings?? V: That's because you had a crush on someone else...hmm rahulllI ddn't like that guy X-( me: ohhhh jealous?? :P well okie..I can think about the date thing..if you get me a pic of Rahul .
V: So you haven't forgoten him yet? hmmm..I don't keep guys' pics anyways...
me: you think I can?? lolzzz...ahemm...well heyy never mind...I dun need his pic actually :P ... This actually is not the end of the chat..anyhow I said a big NO to him for the date but yaah since he wanted to meet me I said "I'd be there if you organize a reunion"..I guess he'd make it..if not never mind... :P:D he thinks he can get some time alone with me..amidst that reunion ..fool :P


I am extremely clever :P

tc buddies hugs to all :)

26 comments:

Meera said...

hahaha...funny!!

Paavam guy PJ!!

But this was interesting...and yeah u r very clever! Genius! :P

Arjun said...

hehehehe..... paavam 'V'!! :P :P

btw.... Crush on high-school's Rahul..!! Ur story starts ryt frm those days?? or is it older ?? :P

Nice phunny post..

Cheers..!!
Arjun

A S said...

hii
such guys are actually very irritating yaar......pests!

ANWESA said...

u acted jus like me!!!! now i know y u sent me that family req on FB.

lotsa love....

freelancer said...

lols....
can't blame the poor chap. he tried hard...lols
btw we have the same template :)

Ravan said...

oh ho ho ho ho...supercool... just post him d link 2 d blog...:P

Dhanya said...

Lol! Man bashing going on eh? Proud of you ;)

k.ø.c.h.ü said...

Well I reely wanted to tell you that you looked really good in your school uniforn..I mean short skirts...I think your's was the shortest in the whole school...

ha haa hu huuuuuuuuu

Suresh Kumar said...

Wow! I liked the confidence of that boy.

May be he is singing, "LOVE ME OR HATE ME... Personally I dont care"

But one thing my observation says - Is kalyug mein bahut ladkon dil tooth ja raha hain . If this goes unchecked... then boys r in serious problem

Hemanth Potluri said...

before reading the post itself i could relate u would have bashed him...:P...heheh..poor chap must be singing some tragedy song :P....

way to go pj :)....

urs..hemu..

V. S. A . said...

wah,kya post hai... wah wah,kya template hai ;) wah wah wah,kya pj hai... :P

Dhandal said...

Hahahaha....a total paavam...n u are a total bindass...interesting convo!

Mel Avila Alarilla said...

Aw sweet girl, that's life. He had a crush on you, that's perfectly normal. He just did not know how to say it or how to talk to you. He kind of pissed you off with his tactless remarks. If you have no attraction to him, then that's the end of it. But if you have a twinge of desire to meet him again, then maybe you can give him another chance to become friendly with you so that you can know each other very well. There will be countless more guys you will meet along life's perilous paths. You don't have to hurry and make mistakes. Remember, there's one fated for you. Wait for him. He is just around the corner. In the meantime, enjoy your life to the fullest. Have clean fun and associate with friends. But never ever be promiscuous just to be cool. Thanks for the meaningful post. God bless you always my young friend.

Amity Me said...

ha ha ha, Priya gurl, the clever girl in class...:)

reminds me of my highschool days, in a dance class, that guy wanted me to be his partner and out of disgust, i kicked him in the ass, ha ha ha...:)

i was naughty in highschool i never hide my feelings of dislike to guys...:)

good morning Priya!

Mr. Pramathesh™ Borkotoky said...

Buri baat hai :P

Saranya S said...

Hahaha, that was funny.
Keep changing template?...Looking great tho :)
tc.

deeps said...

whts up gurl?
sth being cooked .. ehem ...
or just another frolic side of pj?
i m afried ... :-P
avante kaaryam pokka
aniways ... :-)

so, the deal? did it work out?

Suree said...

why do u hate him.. any particular reason?..

Priya Joyce said...

@ meera:

heheh yaah ..it rely feels gr8 to fool the guys :P

i kno i am clever ;);)

lolzzz

Priya Joyce said...

@ arjun:

ahem..:P ..he's not a paavam else i'd have dated him :P

hmmm tats ryt frm std 8th :P
i cudn't manage his pic even nw :P

Priya Joyce said...

@ AS:

yeah very irritating..but yaah i hav given him some wrk hopefully tat keeps him occupied :P
welcome here :)

Aneesh said...

Mmmm!
Paavam pillere vazhi thettikum.
:)

iarrive said...

Too colorful. Too many annoying links with two underlines!

Anonymous said...

What do you think ? Do I look hot ?

You can find my pics here

[url=http://sexscreener.org/p/random/1992]My Profile[/url]

Anonymous said...

smaller bonetta dedicate subjectivity proprietary irelandtel fruitful vets stella slip bubble
servimundos melifermuly

Anonymous said...

philadelphia bills listens tnellen weakest guarantees conx justified shop jolting everything
servimundos melifermuly